FAQ

Poniżej zamieszczamy listę kilku często zadawanych pytań wraz z naszymi odpowiedziami.
Jeśli nie ma tam odpowiedzi, których szukasz, napisz do nas na lalilehandmade@gmail.com.

Jak długo będę czekać na zamówienie?
Czas oczekiwania = czas realizacji + czas doręczenia. Czas realizacji wynosi zazwyczaj 1-3 dni robocze od zaksięgowania wpłaty, natomiast czas doręczenia zależy od wybranego rodzaju dostawy. Jeśli zamówienie jest pilne, poprosimy o informację – zrealizujemy je możliwie szybko. Więcej o czasie dostawy tutaj.
Czy mogę złożyć zamówienie teraz, a otrzymać je dopiero za dwa tygodnie?
Nie ma problemu! Wystarczy poprosić nas o to w uwagach do zamówienia albo wysłać do nas maila na adres lalilehandmade@gmail.com. Zamówienie postaramy się wysłać tak, aby dotarło możliwie blisko pożądanej daty.
Czy macie rabaty dla stałych klientów?
Aktualnie nie prowadzimy programu lojalnościowego, w którym klienci otrzymywaliby stały rabat o wartości obliczanej na podstawie dotychczasowych zamówień.
Od czasu do czasu organizujemy jednak akcje promocyjne: darmowa wysyłka, gratis do zamówienia, rabaty na poszczególne produkty albo na całe zamówienie… Do wyboru do koloru! Większość z nich ogłaszamy na naszym fanpage’u.
Ponadto, do zamówień za kwotę co najmniej 220 zł dokładamy gratis – niespodziankę, którą staramy się dopasować tematycznie do zawartości koszyka 🙂
Czy można zapłacić przy odbiorze?
Preferujemy przedpłatę na konto. W wyjątkowych sytuacjach możemy wysyłać przesyłkę za pobraniem, jednak wymaga to skontaktowania się z nami (poprzez uwagi do zamówienia albo maila lalilehandmade@gmail.com) i ustalenia szczegółów. Więcej o płatnościach tutaj.
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Powodów może być kilka. Przede wszystkim należy upewnić się, że zostały spełnione wymagania dotyczące kuponu, tj. nie minął termin jego ważności, nie został on już wykorzystany, osiągnięta została minimalna wartość zamówienia, w koszyku nie znajdują się produkty wykluczone z promocji itp. Jeśli jednak wszystkie wymagania wydają się być spełnione, a kod nie działa, prosimy złożenie zamówienia i opisanie sytuacji w uwagach do zamówienia. Sprawdzimy dlaczego kod nie działa i jeśli będzie to zasadne uznamy kod oraz prześlemy zmodyfikowane podsumowanie zamówienia.
W sklepie nie ma produktu, który mnie interesuje. Czy jest szansa, aby go zamówić?
Oczywiście! Z ogromną radością podejmujemy się realizacji zamówień indywidualnych. Przekuwanie wizji klienta w rzeczywisty produkt jest jednym z naszych ulubionych zajęć 😉 W najbliższym czasie planujemy wprowadzić formularz zamówienia personalizowanego, jednak na razie prosimy w takich sytuacjach o kontakt mailowy na lalilehandmade@gmail.com.
Powyższe informacje mają jedynie charakter informacyjny. Wiążący jest regulamin.